כתיבת תוכן לקידום

כתיבת תוכן לקידום – מאפיינים חשובים:

בעת כתיבת תוכן לקידום האתר שלכם יהיה עליכם או על כותבי התוכן שלכם להתאים את התוכן הנדרש לצרכי קידום. זה אומר שהתוכן שלכם צריך להיות ברמת איכות מינימלית מסוימת כדי להעניק ערך לגולשים מצד אחד ולהיות ידידותי יותר למנוע החיפוש מצד שני. את הקווים המנחים להתאמות הללו חברות קידום וכותבי תוכן רבים מכירים, אולם אם אתם כותבים את התוכן בעצמכם כדאי להשכיר את שירותיה של חברת תוכן מקצועית או לקרוא היטב את המאמר הזה שייתן לכם כמה נקודות בסיס חשוב להתאמת התוכן לקידום.

השילוב הנקי של מילת המפתח:

את מילת המפתח יש לשלב בצורה נקייה בתוך הטקסט. כתיבת תוכן לקידום חייבת לכלול ביטויי מפתח לקידום בתוך הטקסט. לכל חברת קידום יש אני מאמין בנוגע לכמה חזרות של מילת המפתח צריך להיות בתוך כל עמוד באתר שלכם ולגבי האופן שבו היא מופיעה. חלק סבורים כי אזכור של מילת המפתח בצורה נקייה היא הפתרון המומלץ ביותר וחלק סבורים כי יש לכלול וריאציות שונות של המילה בתוך הטקסט. אתם יכולים לשלב את שניהם אם אתם לא בטוחים, אולם בכמות כזו שאיננה עולה על 2% מסך המילים בטקסט על מנת לא להפוך את המאמר לספאמי.

כמה כותרות יש במאמר?

כותרת ראשית וכותרות משנה חשובות מאוד. מלבד העובדה שהן עוזרות לזחלן של גוגל להבין במה אותו עמוד עוסק, הן גם עוזרות לגולש להסיט את מבטו במהירות לאזור אותו הוא רוצה לקרוא וכך לחסוך עוגמת נפש רבה במציאת התוכן הרלוונטי עבורו. יש לכך חשיבות עליונה לשביעות רצון הלקוח, לזמן השהייה שלו באתר, לחוויית השימוש שלו באתר ולרצון שלו לקרוא מאמרים נוספים שלנו.

האם כדאי לקשר מתוך המאמר החוצה?

לא רק שכדאי – זה אפילו מומלץ לשתול קישורים מתוך ביטויי מפתח שונים בתוך מאמר אחד לדף חיצוני. זה יכול להיות דף אחר באתר שלכם או דף של אתר חיצוני לגמרי, גם אם הוא לא שלכם ועל הנייר אין לכם תועלת מכך. אתם פשוטים מספקים יותר ערך לגולשים שלכם בצורה הזו.

חברת IVTEXT מתמחה בשירותי כתיבת תוכן לקידום ותשמח לספק לכם שירותי תוכן איכותי במחיר הוגן. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לטל כתיבת תוכן.

דילוג לתוכן